Kızlar merhaba 4 ay 20 günlük bir bebeğim var bugün yaklaşık 5 kere azar azar kaka yaptı renginde bir tuhaflık yoktu normalde 1 kez yada 2 kez yapardı onda bile bezi baya dolardı bu yaptıkları hem cıvık gibi hemde çok çok az sizce normal mi hem anne sütü hem de mama içiyor bu arada