Bu bir bilgilendirme postudur. Kimseden cevap beklenmiyor :) birisi olası bir covid araması yaptığında okusun. Benim gibi çaresizce sorulsr sormasın diye.
Öncelikle sevgili anne, çok geçmiş olsun. Benim gibi senin de çok korktuğunu biliyorum ama merak etme geçecek. Peki nasıl geçecek? Biz 7 aylık covid olduk. Çarşamba günü akşam 17:00 gibi kızımın hafif bir ateşi çıkmaya başladı. 1 saat sonra da kustu. Hemen bir çocuk hastanesi aciline gittik. Doktor muayenesi sonrası influenza ve covid testi yaptı. Covid pozitif:) bize düzenlenen reçetede 1 tane infulenza ilacı, 1 tane kusmasini önlemek için ilaç ve 1 tane de aferin ped vardı. Eve geldikten sonra kızım ilaçları içirdikten sonra da kusunca ilaçları iciremeyecegimi anladım ve ateşi de devam ettiği için paranox s fitil aldım. Mide bulantısını kesmek için olan ilacı verdim ve diğer ilaçları ertesi gün vermek için kaldırdım. Ateşini de fitil ile düşürüp uyuduk. Ama ne uyumak. O gece bize cehennem. Neredeyse her saat başı uyanıp ağladı sebepsiz. Muhtemelen ağrısı vardı. Gece boyu ateşi çıktı her 4 saatte bir ateş düşürücülerj dönüşümlü vererek devam ettik. Ertesi gün uyandığımzda ateşimiz asla düşmemişti. Ancak iştah yerinde olduğu için emzirmenin yanında meyveler ılık suyu çorbalar yoğurtlar pekmezlerle besleyerek güçlendirdim. Ancak o gün ateşi ilaçlarla da düşmeyince 2 kere ılık duş aldırdım. Ardından sirkeli su ve bezle vücuduna tampon yaptım derken biraz düştü ateş ama ara ara yine fırlıyor. Bir şekilde gece ettik çocuğumuz güzelce uyudu. Gece 1 kere ilaçla sabaha kadar idare ettik derken sabah iştahsız asla ağzına bir şey sürmeyen, tek beslenme kaynağı meme olan bir çocuk geldi. Ateş yine devam tabii. Bu şekilde saati 15:00 ettik ve tüm bu ateş ve huzursuzluk bir anda kesildi. Cuma günü yazıyorum bunları yani tanı koyulduktan 2 gün sonra mışıl mışıl ateşi olmadan uyuyan bir bebek ile yanyanaym. Umarım siz süreciniz bizden daha kolay geçer. Sevgiler ♥️