Aleyna_687 sahrabalam2 benimkide tutar ağzında reflüden kaynaklanabiliyor bir arastirin isterseniz bizde şimdi reflü ilacı kullaniyoruz
yldrmbkt1 sahrabalam2 valla kızım 1.5 yaşında son 5 aydır falan tutuyor böyle ve asla çözüm bulamıyorum burda da yazmıştım ama yok yani kendi kendine düzelmez gibi de geliyor artık
Ayseekinn Ay bu ara aynısı bende de başladı kızım tam iki buçuk yas yutmuyor öyle tutuyor anca ikinci kaşığı verince zorla yutuyor
sahrabalam2 Ayseekinn ne yapacağımı bilmiyorum en son bir buçuk ay önce kan baktırdık normaldi değerler gerçekten iştahsızlığa beni yedi bitirdi bu çocuğun
yldrmbkt1 Aleyna_687 reflünün başka belirtileri de var mı peki ve ilaç kullanmaya başlayınca düzeldi mi? Benim kızım da tutuyor ama yemek istemediği için tutuyor bence tamamen
haticess0 yldrmbkt1 çocuğunuzun ağzında tutması geçtimi ne durumdasınız bizde aynı konudan muzdaribizde
yldrmbkt1 sahrabalam2 nereye kadar böyle gidecek onu da bilmiyorum kreşe falan başlayınca belki bi nebze düzelir diyorum da işte umut sadece