momymoms nurzorlu benim oğlumdan 3. Ayda hiç kilo almamıştı raporlu mama ek gıdaya erken başlama vs ne yaptysak kilo alımı zor bir çocuk oldu gitti takmıyorum artık kilosunu 5 yaşında yerse yer yemezse acıkınca yer modundayım 3 senedir. Geçen aylar kilo aldı hastalandı tekrar zayıfladı bu bizde böyle bir döngü şeklinde devam ediyor
betuss0142 nurzorlu bizimde 4 aylık 5800 dü smdi 4.5 aylık kilo almadi gibi sanki ama dert etme 4. Ayda alt sınır 4700
sfnr0 nurzorlu benim bebeğimde 4.5 aylık 4. Ayda 300 Gr almış dedi doktor ve mamaya başladık. Bizim sebebimiz aşırı kusuyordu bebeğim. Bulantı önleyici şurup verdi doktor. Ama şuan rsv ve bronşiolit olduğu için kullanamıyoruz malesef
nurzorlu sfnr0 bizimkisi de kesik kusuyor çökelek gibi ona da normal 6. Aya kadar bir şey kullanmaya gerek yok dedi. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
yoncaburak sfnr0 rsv benım kızımda oldu 10 gün mafoldu çocuk ek gıda tolere edemedi kortizon tedavisi ile toparladı
sanabeyinalacam nurzorlu benim oğlum da 250gr almş ebe neden acaba dedi meme reddi var dedm nedn ki dedi bende bilmiyorum dedm hmm dedi bi daha ki ay bakalm bi daha dedi mama ver dedi benm oğlum 4 aydır her mamayı denedm zaten almıyor ki uyankken asla emmiyor uyurken emziriyorum tükendim artk
betuss0142 sanabeyinalacam 4.5 aylığız bizde şuan 1 aydır öyleyiz uyanıkken asla Biberon almıyor ne zamana kadae böyle olacak yıpranıyorum her seferinde uyutmaya çalışmakla
sanabeyinalacam betuss0142 açlıktan uyumuyrlar ki ağlıyor aç biliyorum ama emmiyor emmeynce de uyuyamıyor kısır döngü gibi inşallah biran önce biter😔
Zinnetnur nurzorlu bizimki de 200 gram almıştı 4. Ay da 😔 4 çok kötü bir ay aşırı iştahsız 5. Ay kontrolünde de az çıkacak kesin mama içiyr sadece onu da içmiyo artık
terliklerimlegeldim Ipek222 Kilo düşümü bu aylarda normal falan değil yalnız. 100 gram almış bir bebek için hiç değil. Aylık periyodlarda alması gereken gramlar var. Neye istinaden böyle bilgiler veriyorsunuz merak ettim?
Ipek222 terliklerimlegeldim kilo alma oranında azalma 4.ayda başlıyor isterseniz araştırın kendi doktorumun bizzat verdiği bilgiye dayanarak söylüyorum 400-500 gramın sıkıntı olmadığını söylemişti özellikle hareketli bebeklerde çünkü 4.ay civarı hareket miktarı artıyor çoğu bebekte orda da onu yazdım yukarıda tekrar okuyun isterseniz bi 100 gram normal demedim
Alerjikrinit terliklerimlegeldim doğru söylüyor bizde yaşadık aynısını doktor normal dedi. Artık etrafı görmeye başladığı için beslenmeyi reddedebilir dikkati dağılabilir demişti. 100 gr evet az ama benim oğlum ilk 3 ay 1 kg dan fazla alırken 400 gr almıştı o ay meme reddi vardı.
terliklerimlegeldim nurzorlu Mama da zehir değil emin ol, tabiki anne sütü çok önemli ama 100 gram çok çok az. Belli ki bir yerde sıkıntı var. Mama-meme dengesini kurabilirsin bebeğinin açlık durumuna göre. Kaşık biberonlar var onlarla verirsen meme reddi olmaz.
eceaydn nurzorlu aynısını yaşadım güzelde emıyordu 4 aylık sadece 350 gram almış ek gıdaya başla dedi mama verme sütünü almaz dedi ama k gıdaya hazır olmadığını düşündüm mama verdim ilk 30 cc sonra 60 90 diye çıkarttım meme reddinde yapmadı şükür