Arkadaşlar selam.Bebeğim 16 aylık emiyor memeye bağımlı bir bebek.Gece uyku kalitemiz neredeyse yerlerde.Artık ağlıyorum vücudum tutmuyor 24 yaşındayım ve eklemlerim ağrıyor ya artık emzirirken sinir krizi geçiriyorum artık lütfen linçlemeyin ama emzirirken midem bulanıyor içim kalkıyor kendimi robot inek gibi hissediyorum tamam güzel bişey anlıyorum ama kardeşim bizde insanız be.Neyse pazartesi günü sabır taşıyla kesicem memeden lütfen bana azalta azalta kesin demeyin denedim olmadı.Ama şunu merak ediyorum gece uyutmadan önce ne yedirmeliyim ? Doktoruma inek sütünü sordum sadece bir çay bardağı kadar verebilirsin dedi asla inek sütü vermek istemiyorum birçok zararı olduğunu araştırdım burda da okuduklarım karşısında öyle yani.Sizler gece uyutmadan ne veriyorsunuz? Ne içiriyorsunuz ? Gece uyanmasın istiyorum artık bana bunun formülünü verin lütfen.Bu arada emzikle uyuyor sallamıyorum kucağıma geliyor uyuyor