Kaç defa post açtım hatırlamıyorum. 19 ay önce doğum yaptm doğum sonrasında özellıkle bacaklarm ve bazende kollarımda morluklar oluşuyor. Bazen sadece sarı oluyorlar. Bazen siyaha dönük oluyor sonra yesıl sarı renge bürünüp geciyorlar üstelık bastırınca acıyorlar ama kendiliğinden oluyor. Kan değerlerme baktırmıştım çok şükür temiz. Ama hematolojiye gidicem artık sanırım canım sıkılıyor. Böyle olup geçen var mı doğumdan sonra