Kızlar adet günüm gelmeden 1 gün önce test yaptım pozitif çıktı bugun adet olmam gereken gün tekrar yaptım pozitif kan verdim saglık ocagında pazartesi çıkacak sorum şu adet öncesi hormonlardan gebelik testi yanlış çıkabiliyormuş başına gelen varmı 🙈uzun oldu biraz 😅