Lina099 Kizlar kızım 4 ay 20 günlük oldu . Asla ve asla mamadan doymuyor 1 saatte bir 2 3 ölçek yiyor. Dogdugundan beri sütüm olmadığı için sma optipro kulkaniyorum 2 noya ne zaman gececegim 1 haftadır ne gece uykusu var ne gündüz 😭😭😭
Binnur_cam Lina099 acaba başka mamanın 1 numarasınımı denesen ? 2 nin 1 le değerleri arasında fark var aslında 2 doyurucu değil çünkü ek gıdaya başlanıyor ya ek gıdanın vitamini var diye 2nin vitamin değerleri düşük-müş eczacı öyle demişti . İstersen doktoruna sor istersen tanıdık eczacı varsa ona sor bana kalırsa başka marka mama 1 numara dene . Hatta ve hatta sma comfort 1 dene istersen ben 6 ay olucak nerdeyse kullanalı memnunum. Ayrıca 4 ayını geçmiş yavru 2 3 saatte bir 120 150 versen yeter diye düşünüyorum.
beyzakus Lina099 saatte bir 2-3 ölçek yiyor demişsiniz, eğer 60-90 cc veriyorsanız o ay için çok az. 120,150 hatta isterse 180 cc vermeniz gerekiyor, bi de öyle deneyin fark ediyor mu bi bakın
Yagmur988 Lina099 En az 120 icmeli bence en fazla 180 az veriyosunuz 2 numaraya geçince bu ölçeklerde verirseniz yine doymaz diye düşünüyorum bende 2 numarayı daha doyurucu diye biliyorum 🙄
annesininkuzusuu1 Lina099 Neredeyse 5 aylık bebek 2-3 ölçekle doyar mı o zamanlar ben bebeğime her beslenme saatinde 2,5-3 saatte bir 150 CC veriyordum gece uykusuna geçmeden önce de hipp 5 tahıllı kaşık mama var sıvı formülde de verilebiliyor ondan veriyordum
Lina099 Eliaemir saol canım biliyorum 6.ayda olduğunu ama yinede sorayım dedim. Erken geçersek nolur vs..
Lina099 Binnur_cam kesinlikle eczacıya soracağım hiç bilmiyodum no 2 nin doyuruculugu az olduğunu çok teşekkürler. Beslenme şekli söyle 4 olcek 1 saat sonra 2 1 saat sonra 1 sonra 3 sürekli veriyorum ölçek ölçek
humeyradmn beyzakus iyiyide 3 saatte bir 180 içmesi lazım saatte bir 90 içerse 270 olur toplam ve bu ay ki bebek için çok çok fazla nasıl içsin Okadar
Lina099 annesininkuzusuu1 bizim dakikamiz uymuyor ki birbirine bi 4 5 veriyorum sonra 1 saat sonra 2 ölçek 1 saat sonra 1 bir saat sonra 3 . Sürekli veriyorum
Binnur_cam Lina099 kusması falan varmı yada çok kaka yapıyomu ? Benim kızıma optıpro yaramamıştı ya her bebeğe farklı etki ediyor mamalar
Betulsark Acaba biberonun ucu ayina uygun olmadığı için yorulduğu için bırakıyor ama sonrasında aç olduğunu in tekrar istiyor ola bilir mi geçen fark ettim bende bi biberon vardı çok kullanmıyordum ucunu hafif kestim içmeye başladı. Benim kızımda mesela az az sık sık yiyor
Lina099 Binnur_cam kusma yok kakasını da normal yapıyor canım.biz dogrduvun beri bu mamayi kullanıyoruz şükür hiç Bi sorunla karsilaşmadik sadece artık doymuyor sorunumuz bu.
Annebebek7 Lina099 4 saatlik bebeğin en az 2-3 saat aralıklarla beslenmesi daha doğru olmaz mı 3 saatte bir en az 4 olcek yapın hepsini bitirir böyle iştahlı ise ve daha uzun süre tok kalır . 1 saatte bir bebek beslenmez yeni doğan değil ki bu 4 aylık olmuş . En az 120 yapın hatta 150 yapın bakın ne kadarını bırakıyor ona göre ayarlayın ☺️
Lina099 Annebebek7 ay keşke dursa da bende yapmasam inanın mama yapmaktan yoruldum 😔 öyle Bi ağlıyor ki mecbur kalıyorum sürekli veriyorum valla
Binnur_cam Lina099 mama doyurucu gelmiyo olabilir 1 saatte bebek beslenmez canısı sonuçta emzirme değil biberon yani bu bize doktorumuz 3 saatte o aylarda 90 120 yap ne kadar isterse yer ona göre devam edersin demişti yani ideal beslenme saati 2.5 3 saat olmalı .. Ya mama doyurucu değil başka mama deneyeceksin yada başka birşey var doktora danışman lazım.
Annebebek7 Lina099 canım iste bir verdiğinde daha çok ver o zaman 6 ölçek yap bir bak kaç saat duruyor ağladığında kucağında gezdir , konuş bak sakinleşiyor mu .1 saatte beslemek doğru değil 4 ayini geçmiş bebeği yine de sen bilirsin
Lina099 Annebebek7 kucakta duruyor canım. Dr soracak mecbur belkide atak zamanı belkide diş çok huzursuz herseyi ısırmak istiyor çok saolasin