Kızlar sorum şu..anneme seksen gram altın borcum var .elimize biraz para gecicek evimizin kredisi var 150bin faizi var.eşim krediye yatiralim gelcek parayı faiz odemeyiz diyor Haziran’da boşa cikicaz böle yaparsak.Altın yazın pahalancak iyice bende borcu versek kredi devam etsemi diye düşünüyorum sizce yazın altın çok artarmı siz olsanız ne yapardınız acaba