Hanımlar herkese iyi akşamlar bebeğim dört aylık daha önce ense kısmında kızarıklık vardı ama emzik askısı mı denk geldi diye düşünmüştüm Ve Asch aparatını çıkartmıştım tekrar denk gelmesin diye ama bugün çok net bir şekilde fark ettim böyle lekeler var pazartesi günü randevumuz var ama buraya da resim olarak yüklemek istedim alerji mi acaba doğum lekesi mi bilemedim aklım karıştı ve telaşlandım da Bir fikri olan var mı acaba

