Dildaezel Bebeğim 7 aylik doğduğundan beri bu zamana kadar mamasını çok guzel iciyodu 29 gündür aynı mamayı icmemeye başladı bende her mamasina pekmez katıyorum sıkıntı olur mu acaba
[silindi] Dildaezel sıkıntı olur pekmez şekerli içini yakar 2 numaraya geçmiş olmalısınız mamada günde bir tatlı kaşığını geçmemelisiniz pekmez kavurur
Rmz Dildaezel kızım 7 aylık valla bende koyuyorum pekmez mamasına aşırı derece öksürüğü var biraz iyi geldiği için😬 allahın izniyle hiç birşey olmaz
Rbia Dildaezel hurma katabilirsin canım suda kaynat blender dan geçir ama önce sıcak suya koy kabuğu kolay çıkıyor suya koyunca İran hurması etli ve güzel oluyor
Deletedmom302 Dildaezel canım lütfen yapma, eskiler yaparlarmış, hatta mamayı bırak inek sütüne direk pekmez katıp icirirlermis ama sağlıklı değil asla, Babannem bana sürekli söylüyor bende tamam deyip geçiştiriyorim kalbi kırılmasın diye
Dildaezel [silindi] evet 2 numaraya geçtik 3 kutu içti artık icmiyo bende hep pekmez koyuyorum içine nasıl tadlandirabilirim mamayı hiç bi şekilde icmiyo zaten 1 haftadır ek gıda da yemiyo birden iştahı kesildi
[silindi] Dildaezel geçici bir süreç olduğunu düşünüyorum ama yine de iştahsızlığının farklı sebepleri olabilir idrar yolu enfeksiyonu diş ya da bir rahatsızlık yaşıyor olabilir ya da sadece mamayı artık beğenmiyordur veya biberonunuzda bir sorun olabilir. Zaten mama tatlı bir ürün pekmez daha da tatlı yapıyor haliyle verdiğiniz ek gıdalar şekersiz geliyor ve yemek istemiyor da olabilir
Dildaezel [silindi] aptamil conformil kullanıyorum O da diğer mamalara göre gerçekten acı bi tadi var ama bende dis olabilir diye dusunuyorum
jap Dildaezel 7 aylıktan beri bende kahvaltısına bir çay kaşığı pekmez ekliyorum. Bişey olcağını sanmıyorum mamayla karıştığı için yakma zbence tek verecekseniz pekmezi sulandırıp verin sadece
Zmnl19 Dildaezel Katma canim pekmez uzumden yapilior uzum seker hastalrina bile tavsiye edilmez yani ki uzum pekmezi asil kozakta uretilir has pekmez aliorum evime ben katkisiz onu bile dha kizima vermedim cnku sekerli
Poncikbirannis Dildaezel olmaz cnm katabilirsin doktor tavsiyesiyle hemde alerji ızmanı doktor ben 2 aaydan beri katıyordum
Japonbaligininannesi Poncikbirannis merhaba konunun üstünden çok zaman geçmiş ama sansimi denemek istedim. Mamaya pekmez katıyormuşsunuz bende katmak istiyorum kızım 3 aylik siz bi problem yasadinizmi acaba ? Bide ne pekmezi koyuyorsunuz
Nlngucluel Dildaezel cnm benim alerji maması her mama pekmezli 8 aylık doktorum birşey olmaz dedi mamadan sonra su veriyorum ama biraz
Nicemother Dildaezel hangi mamayı kullanıyorsun bilmiyorum ama tatlı olsun istiyorsan sma mamalar çok tatlıdır bir dene istersen canım