Merhaba güzel anneler, işin içinden çıkamıyorum sizden fikir almak istedim.
Ben çalışan bir anneyim Bebeğim 9 aylık. 5 aylıkken çalışmaya başladım haftada 4 gun calisiyorum, bebegime kayinvalidem ve kayinpederim bakiyor. 1 saatlik mesafede farkli bir ilde oturuyorlar bu nedenle haftaici bizde kaliyorlar haftasonlari evlerine dönüyorlar.
Son zamanlarda bebegim cok hareketlendi bu nedenle onlarda cok yorulduklarini hasta olduklarini, cocuk bakmak icin cok yasli olduklarini ima ediyorlar kısacası gönülsüzler gibi hal tavır ve davranışlarından. Hani birsey deselerde kavga etsek bakmasak gibi bir durum.. kayinvalidrm bana sen işten çık kendin bak demeye başladı. İşten çıkamıyorum çünkü cok borcumuz var evimiz kira eşimin maaşı ile kirayı bile ödeyemiyoruz o derece zor bir durum yani çalışmak durumundayım..
Bakıcı bulsak mı diye dusunmeye başladım ama kıt kanaat geciniyoruz birde Bakıcı maaşı vermek bizi çok zorlayacak maddi yönden, Ayni zamanda bakıcıya nasıl güveneceğim bilmiyorum çocuğuma ya bisey yaparsa korkusu var bende.. ama mevcut sekilde de zordan bakmalari ve onlara gebe olmak cok gücüme gidiyor. Ne yapsam bilemedim. Siz olsaniz Bakıcı mi tutardiniz yoksa kv, kp ile devam mi ederdiniz?