Kızlar merhaba
Oğlum 6 aylık 5 buçuk aylıkken doktorumuz tadıma başlattı bi kaç kaşık su verebilirsiniz demişti. Şimdi tadımdan bi tık fazla yemeye başladık İnternetten baktım kaç kaşık ek gıda yerse o kadar su içmeli ya da her öğün sonrası 50-60 ml diyor. Ama bizimki 3-4 kaşık anca içiyor devamını diliyle ittiriyor. Kakası ceviz büyüklüğünde oyun hamuru kıvamında çok sertte değil kabız mı değil mi anlamıyorum da ama su yetmiyor gibi geliyor. Bugün üç kere kaka yaptı ceviz büyüklüğü kadardı yine sonuncusunda ıkınırken ilk kez ağladı zorlandı acıdı sanırım. Ne yapmam gerekiyor? Biberon ile içmiyor kaşık ve şırınga ile de içmiyor Suluk olarak neler tercih ettiniz hangi tip almam gerekiyor fikir verebilir misiniz? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻