Ozlmyldrm Bu sezeryan göbeği gidiyor mu ? 67 kilo ile doğuma girdim 7 kilo gitti. Şimdi biraz dikkat ettim 56 kiloyum ama göbeğim duruyor ya 2 aylık kızım bu hep kalacak mı böyle 😱 Normalde 52 53 kiloydum sanki vermemde gitmeyecek gibi
153s34 Ozlmyldrm bnm 5 ay olacak dogum yapali, 72 ile doguma gttm dha dun tartildim 59kiloydumm ama gobek duuruyor 🥲🥲
yasee01 Ozlmyldrm 51 kiloyla hamile kaldım 70 kiloyla doğurdum 4 ay oldu şuan 53 kiloyum ama hala göbeğim var eski pantolonlarim oluyor ama gobek kısmı biraz zor kapanıyor gidecek gibi de durmuyor bu gobek
behiye39 Ben 49 ile hamile kaldım 61 ile doğuma girdim 4. Gün 49 kiloya düştüm bebişim 55 günlük ve sıfır göbek eski pantolonlarım cuk diye oturuyor ve hiç asla diyet korse vs hbişey yapmadım canım gidiyor yani 😊