Kızlar bebeğim 4 ay 13 günlük eskisi kadar kaka yapmıyor hatta 2 ya da 3 gündür hiç yapmıyor sizce normal mi bi doktora götürmeli miyim gece de artık çişini çok fazla yapmıyor bazı günler en fazla 2 bez değiştiriyorum kaka zaten çok azaldı sizde durumlar nasıl bebeğim sadece anne sütü alıyor