Kızlar ben 40 ım çıkınca ilk regli mi oldum, evet çok erken oldum olabiliyormuş emziren anneyim. Şu an 2. Reglim olmam gerekiyor ama gecikti normalde çok düzensizlik yaşamam doğum sonrası diye mi ? Doktora da gideceğim kontrol için. Sizin regl düzenleriniz nasıl oldu