Mummss Antibiyotik kullanımından kaynaklı pişik oldu bebeğim 😞 ağlıyor oturamıyor ne yapacağımı şaşırdım
Azraada58 Mummss acısını almak icin anestol sür canım önce ılık suyla yıka anestol sür daha sonra trosyd birde hamazinc sür iyi gelir varsa oksizincte sürebilirsin
Elifterzii Mummss benim bebegimde antibiyotikten sonra malesef pişik oldu şimdilik pisik kremi surdum ama daha ne yapabilirim bilmiyorum
Sedas00 Mummss çok geçmiş olsun sudocrem ve travazol karıştırıp sürdüm sabahına kızarıklık hafiflemişti