ecb malesef çalışan anneler olarak kötüyüz biz anne bile değiliz onlara göre ama evlatlarımıza sunduğumuz imkanların iyi olması için malesef çalışmamiz gerektiğini kimse anlayamıyor, ki bı evladım daha oldu diye diğerinin elindeki imkanları alamam sonuçta, 2 maaş ile giden bir düzen varken tek maaş ile olmak zorlayacaktır bu zamanda herkesi , empati yapılmasi gerekli ama malesef yapmayıp yargılamak dahakolay muhtemelen