Gün içinde bebegimle sürekli başbaşayız. Her an onunla siz kaliteli vakit geçiriyor musunuz? Yani ev işi oluyor başka işler oluyor sanki onu boş bıraktığımda ilgisiz anneymişim gibi hissediyorum. Nasıl vakit geçiriyorsunuz gün içinde neler yapıyorsunuz onunla?