rumy007 Ne yaptıysam 3 gündür kaka yapamıyor aranızda fitil veren varmi herseyi denedim istahi yok kaka yapamadığı için olabilir mi
alpinannesi__ Anne sütü alan bebeğim 6-7 gün yapmamıştı Dr götürmüştüm çok huzursuz ve iştahsızdı anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal yapmaması ama eğer çok huzursuz ise fitil verelim demişti fitil kullanmıştım iki kere
rumy007 alpinannesi__ evet doktorum yarım fitil dedi ve çocuk nasıl rahatladi gerçekten fitil basariliymis