Artık biraz yoruldum. Zaten kolik Bi bebekte 7 ay olcaz. Gece 12 13 kez kalkiyor. Memeye çok düşkün. Aciktiig için kalkmıyor. Gündüz böyle etmiyor çünkü. Emmeden uyumaya nasıl alistirabilirim? Zaten bu ara o kadar huzursuz ki anlatamam. Emzik kullanmadı tutmadı. Sallamayı da sevmiyor. Ayrıca uykuya dehşet direniyor. Nolur Bi akıl verin.uyku egitimi vermeye kalktım yaoamamdim hastalandı.