Benim oğlumda 1 ay 10 günlük baya gazlı bebek.Oda sürekli ıkınıyor,sürekli karın bacak masajı yapıyorum gazını atmak için.Artık kendiside gazını ıkınarak çıkara biliyor.Benimki şükür uyuyor ama kimseyi çıkardığı seslerden dolayı uyutmuyor.Sürekli başının dibinde kimse durmalı onun gazını çıkarmalı yoksa uyanıyor.Ben 1 gaz damlası,birdə hippin rezene çayını kullanıyorum.