Güzel annişler merhaba. Ana kucağı almayı düşünüyorum (babayjörn tarız, kendinden saklananlardan) ama sormak istediğim bazı şeyler var.
1) babayjörn çok pahalı. Muadili Mamma diyorlar. Kullanan var mı tavsiye eder misiniz?
2) bebeğim 4. Ayına girecek kullanabilir mi? Geç mi kaldık, kaç aylığa kadar kullanılır?
3) sizce ikinci el alınabilecek bir ürün mü? Yani 2. El alırsam kılıfında çökme felan oluyor mu ya da iskeletinde bozulma felan?
Cevaplarınız için şimdiden çok çok teşekkür ederim🌸🌸🌸🩷🩷🩷