Kızlar 7 ay 5 günlük bir kızım var. 5. Aydan sonra gerçekten rüya gibi geçti keyifliydi herşey yolundaydı maşallah iştahı da vardı. Ama şu 1 haftadır nolduysa ne yemek yiyo ne mama alıyo ne oyuncaklarıyla oyalanıyo tek istediği kucak ve tek başıma bakıyorum belim kopuyo. Diş döneminde olduğunu düşünüyorum damakları bembeyaz olmuş ama hala patlamadı bu dönemde olup tavsiye verebilicek var mı çok zorlanmaya başladım. Tetagil aldım az önce eczaneden