nazan34 boyu 75 cm kilosu 8,800 çok şükür Rabbime bunlar normal dün kontrolümüz vardı ben yurt dışında yaşıyorum burda Türkiye deki gibi her kontrolde kan alma vs yok çocuğun kilo boy iyiyse sıkıntı yok dün kızamık aşımızı olduk doktorumuz oturtmamalı normal bu aylarda yastıkla yada destekli oturuyorsa sorun yok dedi çok şükür endişelenmiyorum sağlıklı olsunda geç yapsın acelemiz yok