Selamben_ Benim kiz bazen ellemesem 7 saat uyudugunu biliyorum uyuyup kalmsm gece emziremedim şimdi hep alarim kuruyorm uyanmiyor gece genellikle suan 4 aylik. O yuzden bilemiyorm artik ya acsa ac ac uyuyorsa.gunduzleri de 3 saat 2 saat uyuyor arada sizce nasıldır?
Umay-gmz Selamben_ çok iyi bence, sorun olduğunu düşünmüyorum, 2 ay 23 günlüğüz 4-5 saat uyuyor gece,gerçi bu aralar uyumuyor günfüzde yarım saat uyuyor atak haftasındayız, ama maşallah sizinki iyi bişey
Fikk Selam benim kızım da 4 aylık 6 saate kadar uyuyor bir sorun yok kilo alımıda iyi acıkınca kendisi uyanıyor maşallah maşallah seninkide iyi uyuyor çok acıksa uyanır bence ya Çarşamba aşımız var sorarım bir doktora