Su ara influenza salgını var arkadaşlar influenza a domuz gribi influenza B ise mevsimsel grip. Ve bu hastalığın kendi ilacı ve testi var. Benim ilk kızıma bulaştı inatçı düşmeyen bir ateş öksürük halsizlik iştahsızlık ve ara ara kusma vardı. Devlette acile gittik direk antibiyotik verdiler ama kızıma antibiyotik çok ağır geldi kustu. Üstüne oglumada bulasinca özele gittik. Test yaptılar pozitif çıktı ve bu testi devlette yapmıyorlarmış. Bize bir ilaç verdi doktor 3 gün kullan ateş grcmezde antibiyotikde kullanmaya başla yoksa bununla geçer ateş dedi. Kızımın ateşi 4 gün çok şiddetli geçti. Ilacı kullandığımızdan beri ateşi geçti. Oğlum ise 41.5 a kadar çıkan ve hiç düşmeyen ateşi 2. Gün azaldı baya inşallah daha iyi olucaz. Şimdi bende hastayım size tavsiyem çocuklar pozitif çıktıysa kendinize de ilacı alın çünkü bulaşıyor. Benim oğlum ve kızım aynı etkilere sahipti oğlumun doktor korkusu olduğu için testi sadece kıza yaptırdım. Ve direk 2sinede tedaviye başlattım.