usenmedimyaptimbirvelet xbebegimx 1 çay bardağı kaynar suya 1 çay kaşığı kimyon koydum. Biraz ılımasını hem de demlenmesini bekledim sonra kafama diktim çünkü tadı çok kötü. Sütten bebeğe geçiyor zaten
hayalperest2310 xbebegimx kolikti hiç vermedim bitkisel şeyler 9 aylık hala geçmiş değil gaz damlaları kullanıyorum sadece
Sunam xbebegimx bende 3 ay içtim bir çay bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı kimyon 5 dk dinlendirip içtim süt yapıyır bide bebeğime de 1 çay kaşığı verdim damlaya gerek kalmadı
safhalisderin usenmedimyaptimbirvelet valla ben bir su bardağı içiyorum tadı kötü evet ama çok alıştım 😁 kimyon ve rezeneyi birlikte demleyip içiyorum
safhalisderin usenmedimyaptimbirvelet valla maalesef bir de 4. Ay dan korkuyorum bakalım hayırlısı ya
ugrakyagiz Kimyon çayından bebegede verebilirsin zaten gaz damlaları da kimyon yağı falan var ben zinco kullandım içinde kimyon yağı vardi