sadecehande Mirasta payınıza ne düşecek, veya paylaşım yapıldı mı ? Ailenizde Erkek-akız ayrımı yapılır mı mirasta ? Dökülelim.
usenmedimyaptimbirvelet sadecehande dökülmeyelim. Gerek var mı beynimizi gereksiz bilgilerle doldurmaya 🙃
Hazal-askin sadecehande 4 kız kardeşiz cinsiyet ayrımı yok . 🤣 Allah ömür versin ya miras falan istemem. Başımizdan eksik olmasınlar
Ogulluana sadecehande Allah uzun ömürler versin anne babama paylaşmadık daha . Ailem evlendikten sonra verdi bir kaç ev sadece
Fasulye12 sadecehande çok şükür ailemizde erkeklerin yüceltilip , kadınların onlardan aşağı kalır olduğunu düşünen olmadığı için eşit bölünür.
Hazal-askin sadecehande ama onların ölümünü düşünüp mal planlamak çok üzücü bana göre değil. Allah uzun ömürler versin
Binnur_cam sadecehande kız Allah korusun bizimkilere birşey olsa onu düşüncek hal kalmaz bizde. 2 kız kardeşiz ev dükkan araba yazlık var ama önümüzden dağ gittikten sonra neye yarar. Babam bazen der bana birşey olursa diye başlar direkt oooof sus baba ya ne diyon gene diye gider ağzını kapatırım yanaklarından öperim konu kapanır.