Kızlar 4.aydan beri bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Ana kucağı, puset, oyun halısı asla durmuyor ben daha kafasını yere koymadan ağlamaya başlıyor gün içinde çok yoruluyorum sürekli kucakta olunca. Uyku düzenimiz zaten doğduğu ilk günden beri yok 😂
Sizde durumlar nasıl