Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 1 günlk hem anne sütü hemde mamayla besleniyo bi kaç gündür yemesinde azalma vardı dilin çıkarýo biberonu memeyi yalıyor emmiyor aģliyodu biberonu ağzında oynatıyodu gećib gider sandim.Bu gün iyice yemez oldu memeyi 2 dakka çekp bŕakıyo ağlamaya başlıyo gelince memeye biberonuda öyle toplam 30 cc bile yemedi bu gün red mi nedir acaba nasıl yedire bilirim çok üzlüyorum aç kaldı diye