lceLady püf noktaları: şeker ve yumurtayı uzun çırpmayın, yoksa içerisi sakız gibi olur, unu ve kabartma tozunu eleyerek ekleyin. En önemli nokta sıvı yağı yerine tereyağı kullanın. Margarin değil. Kek kalıbında, pasta kalıbında pişirebilirsiniz. Fanlı, üst alt açık şekilde olacak. Benim fırın 180 derecede iyi pişirmiyor, 200 derecede çalışır, önce 35 dk ayarlayın, bu sürede hiç fırın kapağını açmayın. 35 dk sonra çubukla kontrol edin, eğer yapışık hamur gelmiyorsa pişti, geldiyse 5 dk daha pişirin. Kapatın hemen çıkarın, ahşap tahtaya çevirin, soğutun. Sıcakken hiç kesmeyin, içi yine sakız gibi olur.