İlk doğum sezaryen olduktan sonra kısa sürede yeniden hamilelik yaşayan var mı acaba ? Bir sıkıntı yaşadınız mı , yaraların iyileşme süreci ne kadar ? 2.doğmun sezaryen ya da ssvd olması arasında ne gbii farklar var? Deneyimlerinzzi paylaşır mısınız?