Emzirme sonlandırırken neler yaptınız arkadaşlar şuan öyle bi süreçteyim ki kızım 15.5 aylık sürekli meme istiyor emmese bile açtırıyor oynuyor artık bırakmanın zamanı geldiğini düşünüyorum aşamalı olarak kesmeye karar verdim ama gece ve gündüz meme krizine giriyor sonunda başarıyor istediğini almayı kriz anlarında neler yapıyorsunuz kafasını dağıtmayı dikkatini çekmeye çalışıyorum ama olmuyor