Gizeem0901 Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 4 günlük ilk 24 saat işedi sonra işememeye başladı altını alırken pipisndeki deriyle oynadım alta doğru indirdim birden işemeye başladı koyu sarı şeklinde ama bu sabhtan beri hiç işemedi emmesi güzel kakasını yapıyor uyuyor ama işememesi normal mi tıkanıklık olmuş olablir mi başına böyle birşey gelen var mı lütfen yardım edin !!
Mimoza-kizim Gizeem0901 yani bilmiyorum ama onemli olan çişli bez alabilmenızdir doktorunuzla bir gorusun bence
Elmsnghn Gizeem0901 doyan bebek işer demişti doktor bana. Hatta benim bebegim de 3 gun isemedi sonra bobreklwri susuz kaldığı icin pembemsi şekilde bisi geldi. Sonra sutum geldi de bir daha oyle bisi olmadi. Sizin de bebeğiniz koyu bi sekilde yaptiysa kendimizden pay bicelim suyu az içtiğimiz zaman idrarimizin rengi hemen koyulasiyor. Siz bı sütünüzü sağıp verseniz ne kadar sütünüz var görmüş olursunuz.
Gizeem0901 Elmsnghn sütüm çok güzel geliyor kakasını da yapıyor çişinide yapıyordu bu deri üstüne gelip ben indirinceye kadar bu sabhtan beri yok işte ama emmesi çok iyi
kt16 En kısa sürede doktora gidiniz bence. Erkek çocuklarda sünnet öneriliyor genelde böyle çiş yapmasını engelliyorsa , çünkü böbreklerde idrar birikirse böbreklere zarar verebilir. Bir baksınlar çişi mi yok yoksa cisi var boşaltım mi yapamıyor