2 buçuk aylık anne yazıyor… Uyanıklık süresi arttıkça bir tık alan tanımaya başladı bana. Ama öncesinde saatlerce koltuğun bir o köşesinde bir bu köşesinde oturuyordum yapışık ikizimle :) hala memede uyuyor. Uykusu geldiğinde kimse tutamaz onu, illa yapışacak anneye. Ama uykudan kalkınca oyun halısında ya da babasıyla vs vakit geçiriyor