Esramin Bebeğim 2 aylik. Büyük tuvaletini yapmadan önce hep ağliyo, ağrisi oluyo belli. Ve bazen çok sulu oluyo. :( Sizin bebeklerinizde de oluyomu?
beyzzsenturkk_ Esramin gazı oluyorsa kakasını yapmakta zorlanabilir meme mi emiyor yoksa mama mı alıyor? mama kullanıyorsanız kabız da yapmıs olabilir ılık duş ve gaz damlasıyla geçirebilirsiniz