Arkadaşlar bebek büyütmek ne kadar zormuş.
Böyle kaynana gibi yazdım ama bebeğimle ilgili okudukça okuyorum sürekli endişe içerisindeyim ya doymazsa, bezi neden az, neden uyumuyor gaz ne zaman geçiçek her aşı ayı bu sıkıntı zaten. Bide sarılıktan fototerapi alıp hastane de yattık daha da pinpiriklendim. Acaba diyorum bende mi sorun var bu kadar kurcalıyorum. Biz annelerimiz anneannelerimiz nasıl büyümüş şans eseri büyümüş gibi geliyorlar. Sizdemi böylesiniz.