MlkPb Süpürgeye alışsın diye yeni aldım ama oğlum beğenmedi iade süresi de geçti. Kullanılmadı kutusu hasar görmüş sadece. Bir kere denendi. 500₺ ye satıyorum. 
Deletedmom_106 MlkPb üstte kalsın . Sıfırıda o fiyat üstelik iade hakkı var . Satılması için cazip bi fiyata koysanız daha iyi olur
yokolmaz MlkPb çocuğunuz kaç aylık ,ilerleyen zamnda kullnabilir bnce .bndede var ,şuan oynamiyo ama sakliyrum .
MlkPb milletsanaseymiolacak evet ben denk gelememiştim o fiyata zaten bunda da pazarlık yaparım diye böyle düşündüm. Şuanda internette çok daha pahalı fiyatı.
Deletedmom_106 milletsanaseymiolacak alacağımdan değil de şaşırdım yarı fiyatına satılmasına 😄neyse bakarım yine de teşekkür ederim 🌸
MlkPb Fiyatta pazarlık payı var. RİCA EDİYORUM BANA ŞURADA ŞU KADAR BURADA BU KADAR YOK BEN ŞU FİYATA ALDIM YOK ŞUNA SATTIM GİBİ YAZMAYIN. FİKİRLERİNİZİ KENDİNİZE SAKLAYIN. KAFANIZA BÜTÇENİZE UYGUNSA ALIN YOKSA YAZMAYIN !