H12345 Kızlar hıc yapmadım 😝 pastalarım guzeldır ama Serbetlı şeyleri nedense elım güzel yapmıyor Mıhallebısı kolayda alt serbetı kolay mı yanı çıkar mı tepsıden 😝genelde ırmık tatlılarım çıkmıyor tepsıden dağılıyor Bırde akşamdan yapsam olur mu
yokolmaz H12345 ilk ypcagin için başta zor gelebilir ,sonradan elin Alisiyo zaten ,bnde sabhtan ypmistim
H12345 berikomoms yapımı kolay kuzumda alt serbtlı ya acaba dedım dılemlerım güzel çıkar mı Büyük Kare borcam ıcın taraf atar mısın ınternettekıler hep küçük borcamdan
H12345 minikailem01 bende çok yedim çokta kolay da benim serbtlı tatlılarım tepsıden zor çıkıyor 😝 ırmık gıbı tevanı tatlısı gıbı Acaba Buda güzel çıkarım diye düşündüm de mısafırlere yapacağım çünkü