ecemnaz4116 merhaba ,kızım iki yaşında emziği bıraktırdım ve emzik olmadığı için uykuya dalamıyor akşam yine bir türlü uyutabiliyorum ama öğlen uyumuyor dün de uyumadı bugün de uyumuyo öyle uykusunu iki yaşta kesen var mı acaba aranızda
biranne11 ecemnaz4116 Tabi gayet güzel gelmiş 2 yaşına kadar öğle uykusuna. 1 buçuk yaşında kesti kızım