Aptamil prosyneo veriyordum, kilo alımı düşük olduğu için holle keçi sütlüye gecmemde ısrar etti doktor. Hem besleyici, hem demeter sertifikası var hem de sağlıklı kilo aldırıyor diye. Ama bebeğim içmek istemiyor zamanla alışır mı değiştirip Bebelac golda geçsem mi bilemedim 🤔