dikkatbebekvar Kızlar bugun kan verdi bebegim bir yasında, doktora henüz gösteremedim pazartesiye kaldı ama bişeyi merak ettim b12 max değer 772 diyo bizimki 825 acaba bunun bi sakıncası varmıdır yoksa iyi bi şeymi bilemedim. Ferritin de 60 cıkmıs
zeynepozkar dikkatbebekvar beslenmesi nasıl peki b12 demir içeren gıdaları fazla mı tüketiyorsunuz yumurta et vs
dikkatbebekvar zeynepozkar benim komsum da düzenli kullanıyor mesela ama kanı cok düşük cıkmıstı bebeginin, acaba ilac pek de etki etmiyormu. Beslenmesi nasıl sizinkinin güzel yiyomu
dikkatbebekvar zeynepozkar yumurta cok seviyo her gün kahvaltıda bi tane yer. Haftanın iki günü de et köfte balık vermeye calısıyorum. Bir de pekmez aklıma geldikce bir tatlı kasık
zeynepozkar dikkatbebekvar düzenli kullanıyorum ama yemek yemiyor yeteri kadar maalesef o yüzden düşük sizinki maşallah yiyormuş herşeyden o yüzden değerleri yüksektir. Korkulacak birşey yoktur inşallah
Adenkom Valla bence mükemmel benim beneğiminde her ikiside eksik yükselmiyor naptıysam siz bana akıl verin 🤦🏻♀️🥹
dikkatbebekvar Adenkom benimki ekgıdaya gectiginden beri böyle muhallebi tarzı hiç beslenmedi. Hep normal kahvaltı yumurta ya da aksam normal yemek bizim yediklerimiz gibi et köfte balık bunları sevdi. Ben buna baglıyorum ama yüksek olması da insallah kötü değildir. Kan cok iyi cıktı ama gercekten hem de damla kullanmadık 🤷🏻♀️
dikkatbebekvar yasolinko 3 ay sonra tekrar tahlil yapalım 1000 in üzerine cıkarsa hematoloji bakar dedi. Saglık ocagındaki doktor da 800 riskli bi rakam değil değerleri güzel dedi. Bakalım tekrar yaptırıcam
hanneinci dikkatbebekvar denk geldiğim yazayım dedim 🙃aynı durumu kısa bir süre içerisinde Yaşadık benim kızımın değeri geçen sene 160 200 Ken 2000 çıkmıştı çok fazla stres yapmıştım hematoloji onkoloji baya gözümü korkutmustu sonuçlar çıkana kadar dualar ettim sadakalar verdik çünkü kötü bir his vardı ve çıkan değer 300 kusurdu çok mutlu olmuştum doktor labaratuvar hatası olabilir dedi bize ama ben fazla araştırdım bu süreçte yıllarca değerleri yüksek kalan çocuklar varmış 1000 in üzerinde olup sağlıklı olan çocuklar.. haftada iki gün en az et yiyor ise hergun yumurta süt tüketiyor ise böyle şeyler olabiliyormuş