Selamlar kızım 18 aylık hiç bir zaman çok iştahlı bir bebek olmadı ama son 1 aydır hiç bişey yemek istemiyor özellikle ana öğününü red ediyor yemek saatlerinide 4 saatte bir tutuyorum arada hiç birşey vermiyorum acıksın diye ama yok ne denediysem asla yemiyo ağzına aldığı an geri püskürtüyor ısrar edince ağlama krisine giriyo morarıya bitmiş haldeyim zayıf zaten varmı bizim gibi olup çare bulan veya düzelen