Gelecegimsin Kızlar benm 1 oglum var tüp bebekle oldu simdi 2. Cocugumuzu istiyoruz fakat doktorumuz o hastaneden ayrıldı embriyolarımızı onun oldugu hastaneye getirtcez ama endişeliyim bir sorun olurmu diye embriyolara aranızda varmı yasıyan