İkizlerim 16 aylık hastalandı burunları akıyor öksürüyorlar öksürme uyuyunca başlıyor ve uykularını bölüyor. Hastaneler influenza ve domuz gribi vakalarıyla dolmuş taşmış. Aciller tıklım tıklım giden hasta olup geliyor diyorlar korkudan götüremiyorum da. Evde öksürüğü kesmek için ne yapmalıyım siz neler yapıyorsunuz lütfen bana bir fikir verinnn 😔