Kimyonlu rezene çayı kullandım ben de kendime eczanaperden alıp. Çok gazlı bir çocuktu 40 indan sonra başladı. Ne gece ne gunduzumz vardı. Çok zordu ne yaparsan yap gecmior çıkarmasına yardımcı olsada yine aynı durum oluor 3 . Ayın sonunda geçti çok şükür bizim. Sizinde inşallah geçer cabuck