Slm arkaşlar sinirlerim bozuk ya ben Aralığın 17 ehliyet sınav harcımı yatırdım fakat bir türlü sıra vermiyorlardı anca 5 ocağa verdiler bugün gittim 3.258 TL yatırdım bugün 2 bin TL fark istiyor çok saçma bir sistem değilmi Allah’ın cezaları ülkeyi ne hale getirdiler bunun için şikayet yada yapabileceğimiz birşey yokmu bilgisi olan ?