Ahum kralicee1903 bebeklerin hepsinde popo kısmında morluk olur bildiyim kadarıyla. Ablamın ilk çocuğu oğlandı,çocuk hep süpurgeyle falan oynardı, guya evi süpürüyo, diyolardiki arkasına kız olucak,şimdi ablamın 3 tane oğlu var
aptallarsizi kralicee1903 walla bişeyler dedilerde unuttum ben oğlumun arkası kız olacak dediler ama erkek oldu yine adı üstünde hurafe kafadan atma
kralicee1903 aptallarsizi aynen öyle bana da hamileyken anahtar uzatmışlardı neresinden turup eline alırsan kız ya da erkek derlerdi saçmalık ama insan merak ediyor 😂
pinkooo_02 Ecem__ yani öyle diyorlar benim oglumunda aşırı belli damarı herkes görünce digeride erkek diyor ama ben inanmıyorum ya sadece buralarda bu hurafe var
Sevvaldal kralicee1903 oğlum çok güzel bir çocuk. Yani herkesin çocuğu çok güzel tabi ama her gören ne kadar yakışıklı der. Hep arkası kız olur dediler. Şu anda ikiz kızlara hamileyim🙈
ceylan34 kralicee1903 Mesela oğlum var popo kısmında morluk var sonra doğacak çocuğun kız Ben bu kısmı anlamadjm doğacak çocuğun cinsiyetini popodaki morluk mu belirliyor?🙄
kralicee1903 ceylan34 yok canım böyle hurafeler var mesela benim oğlum var pıposunda morluk var işte buna 2. Çocuğun ya da bir sonraki kız derler bunun gibi arkasını söylüyorlar😂
Kader3851 kralicee1903 kızım doğduğunda erkek siması vardı herkes bunun arkası erkek dedi ve şuan oğlum var 44 günlük buda kıza benziyor bunun arkası yine kız diyorlar ama bana yeter 2 çocuk Allah isteyene versin yani bn inanıyorum böyle şeylere bende doğru çıktı