Bilmiyorum hiç kusmasi yoktu ama. 2 gündür kusuyor. Balgamlı gibi de oluyor sulu gibi de çıktığı oluyor. Bilmiyorum neden olduğunu. Fazlasını çıkarıyor olsa baştan beri kusmaz miydi iki gündür böyle. Doktor idrar istemisti enfeksiyon belki vardır o da kusma yapabilir demişti alamadık hala bir türlü poşet kayıyor çok hareketli çünkü. Bir daha ki beslenmesin de bezi açık tutup almaya caliscam inşallah 😞